Μετέτρεψε τη δίαιτα σε ισορροπημένη διατροφή με θετική σκέψη

Πόσες φορές έχουμε νιώσει την απογοήτευση να χτυπά την πόρτα μας κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας που έχουμε ακολουθήσει; Πόσες φορές έχουμε πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα αλλά σε σύντομο χρονικό διάστημα βρισκόμαστε ξανά στην αρχή, από εκεί όπου είχαμε ξεκινήσει; Άλλες τόσες φορές που απλώς τα παρατήσαμε στην μέση και με οδηγό την απογοήτευση οδηγηθήκαμε σε ένα καταστροφικό μοντέλο διατροφής.

Η διατροφή είναι ένας σημαντικό παράγοντας για την υγεία μας αλλά και για την εξωτερική μας εμφάνιση. Ο συγκεκριμένος παράγοντας απαιτεί την γνώση ειδικών που θα μας καθοδηγήσουν με βάση τις ανάγκες του σώματός μας και με βάση τους στόχους τους οποίους θέλουμε να πετύχουμε.
Το σημαντικότερο όμως στοιχείο το οποίο σχεδόν πάντα μας διαφεύγει επάνω στην βιασύνη και την ανυπομονησία μας είναι το control mind! Δεν πρόκειται για μία τεχνική την οποία θα προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε επάνω σε άλλα άτομα αλλά επάνω στον ίδιο τον εαυτό μας. Σε όλες τις διατροφές τις οποίες προτείνουν οι ειδικοί υπάρχουν τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει», το «όριο» και το «μέτρο». Αυτές τις μονάδες μέτρησης τείνουμε να θέσουμε με την μορφή των καταναγκαστικών έργων στον εαυτό μας και τελικά καταλήγει η ίδια η δίαιτα/διατροφή να μας παχαίνει αντί να μας αδυνατίζει!

Υπάρχουν απλά βήματα, στην αλλαγή του σκεπτικού μας, που πρέπει να ακολουθήσουμε στην αρχή της κάθε μας προσπάθειας:

1. δεν κάνω δίαιτα…αλλά ακολουθώ ισορροπημένη διατροφή.
2. σκοπός είναι να είμαι σωματικά και ψυχικά υγιής κάτι στο οποίο θα βοηθήσει σημαντικά η ισορροπημένη διατροφή. Στην συνέχεια θα είμαι και θα αισθάνομαι όμορφα για το σώμα μου.
3. δεν υπάρχει «αρχή» και «τέλος» στην ισορροπημένη μας διατροφή. Δεν μετράμε ημέρες σαν τους φυλακισμένους! Γράφουμε μόνο την ΑΡΧΗ στο ημερολόγιο μας η οποία σηματοδοτεί την έναρξη της αγάπης μας για τον εαυτό μας. Κάνουμε δώρο στον εαυτό μας την ευεξία, την αποτοξίνωση, την ομορφιά με την ισορροπημένη διατροφή που ακολουθούμε.
4. εκπαιδεύστε τον εαυτό σας να αναγνωρίζει πότε πεινάει πραγματικά. Η διάκριση της πείνας και της όρεξης είναι σημαντική. Η «συναισθηματική» όρεξη μας ωθεί να καταναλώνουμε λιπαρές ουσίες για να νιώσουμε καλύτερα. Εάν αυτό γίνει τάση, τα αποτελέσματα είναι καταστροφικά.Η έντονη «συναισθηματική» όρεξη σημαίνει χαμηλή αυτοεκτίμηση, έλλειψη θετικής σκέψης, έντονο άγχος, απογοήτευση κλπ. Εστιάζουμε στην πηγή για να αντιμετωπίσουμε όσο το δυνατόν λιγότερο επώδυνα την «συναισθηματική» μας όρεξη.
5. ξεκινήστε την άσκηση στην οποιαδήποτε μορφή της. Θα σας βοηθήσει να νιώσετε ευεξία, ενέργεια και θα σας κάνει πιο ήρεμες και υπομονετικές απέναντι στους στόχους σας.
6. μοιραστείτε το νέο τρόπο σκέψης σας και τις νέες σας διατροφικές συνήθειες με ανθρώπους που ακολουθούν ένα συνολικά υγιεινό τρόπο ζωής. Η θετική ενέργεια και το θετικό παράδειγμα είναι μεταδοτικά!

Σε όλους τους στόχους που θέτουμε, απαιτείται υπομονή, επιμονή και πλήρης επίγνωση των αναγκών μας. Πιεστικές κινήσεις και εξαντλητικές δίαιτες θα μας επιφέρουν μόνο αντίδραση και κακή διάθεση.
Οπλιζόμαστε λοιπόν με θετική διάθεση και υπομονή και σκεφτόμαστε πως αρχικός μας στόχος δεν είναι η απώλεια των κιλών μας, αλλά η σωματική και ψυχική υγεία μας που ισοδυναμούν με την πραγματική μας ομορφιά!

Μαρία Λιόντου
Μαρία Λιόντου

Πτυχιούχος Παντείου Πανεπιστημίου τμήμα οικονομικής και περιφερειακής ανάπτυξης. Happy mommy, blogger @mommyjammi.gr, editor & crafter! Γεμάτη ιδέες, δημιουργική φαντασία, ανάγκη έκφρασης και αγάπη για τη ζωή. Η ζωή θέλει καφέ και κουβεντούλα, είναι το μότο μου!

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>