7 βήματα για καλύτερο ύπνο!

Μήπως ανήκετε και εσείς στην κατηγορία των γυναικών που δυσκολεύονται να κοιμηθούν; το βράδυ στριφογυρνάτε στο κρεβάτι προσπαθώντας να ξεκουραστείτε αλλά κάθε πρωί καταλήγετε να νιώθετε κουρέλι απο την κούραση;

Έρευνες δείχνουν οτι πάνω απο το 70% των γυναικών εχουν προβλήματα με τον ύπνο τους! Ποσοστό που ειναι αρκετά τρομακτικό, αν αναλογιστούμε τις αρνητικές επιπτώσεις που εχει στην σωματική και ψυχολογική μας υγεία η έλλειψη σωστού ύπνου. Παρακάτω συγκεντρώσαμε λοιπόν μερικούς τρόπους και tricks οι οποίοι θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε σαν μωρό!

  • Υιοθέτησε μια ρουτίνα ύπνου και φρόντισε να ξαπλώνεις περίπου την ίδια ώρα κάθε νύχτα
    Προγραμμάτισε το δείπνο σου να είναι πάντοτε 4 ώρες πριν ξαπλώσεις
  • 3 ώρες πριν άνοιξε καλά το παράθυρο ή την μπαλκονόπορτα σου για περίπου 10-15 λεπτά ώστε να μπει καθαρός αέρας
  • 2 ώρες περίπου πριν κοιμηθείς κάνε ένα ζεστό χαλαρωτικό μπάνιο και άπλωσε σε όλο το σώμα σου μια ενυδατική κρέμα
  • 1 ώρα πριν κλείσε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές, φτιάξε ένα ζεστό ποτήρι γάλα ή χαμομήλι με λίγο μέλι, άναψε ένα κερί ή απλά χαμήλωσε τον φωτισμό
  • Για μισή ώρα περίπου ξεφύλλισε ένα περιοδικό, διάβασε ένα βιβλίο ή γράψε στο ημερολόγιο σου
  • Τέλος όταν έρθει η ώρα να κοιμηθείς κλείσε όλα τα φώτα ή φόρεσε μια μάσκα ύπνου, ώστε να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να απελευθερώσει μελατονίνη, μια ουσία που ονομάζεται το βιολογικό ρολόι του ανθρώπου και που εκκρίνεται μόνο σε συνθήκες σκότους, ειδοποιώντας ουσιαστικά τον οργανισμό μας, πότε είναι ώρα να κοιμηθούμε!

Όνειρα γλυκά!

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.